top of page
  • תמונת הסופר/תעורך דין ומגשר מוטי תורג'מן

ייפוי כוח מתמשך - בואו נדבר על זה...



יפוי כוח מתמשך- בואו נדבר על זה... חשבתם מה יקרה כאשר העט ייפול לכם מהיד ולא תבינו מה קורה סביבכם? או מה יקרה ולא תצליחו לזהות את הסובבים אתכם?
או שחלילה כתוצאה מתאונה, מחלות זקנה (כגון: דמנציה) או אירוע אחר שעלול לגרום למוגבלות פיזית /נפשית / שכלית העלולה לפגום בכושר השיפוט שלכם, כבר לא תוכלו כבר לטפל בעצמכם כפי שעשיתם בעבר ?
האם תרצו שבית משפט יקבע מי יהיה האפוטרופוס שלכם? או שתרצו לקבוע בעצמכם ולמנות בן משפחה / חבר / אדם מקצועי בהגיע אותו רגע כאמור שבו כבר לא תוכלו לדאוג כבר לעניינכם?
הפתרון - "ייפוי כוח מתמשך" מסמך משפטי המאפשר לכל אדם מגיל 18 ("הממנה"), לקבוע כיצד ועל ידי מי יטופלו ענייניו כאשר כבר לא יוכל לטפל בכך.
האדם שימונה על ידכם ("מיופה הכוח") יהיה מוסמך לפעול בשמכם "בעתיד" רק מרגע שאיבדתם את כושרכם כאמור - כאשר כבר לא תוכלו לכלכל את עניינכם כראוי ועל פי הוראות ממוקדות מצדכם לכיצד תרצו שיראו חייכם בעתיד.
מיופה הכוח יוכל בעתיד לפעול בשמכם בענינים אישיים, רכושיים ורפואיים - אחד מהם או בכולם (אך ורק על פי מה שהסמכתם אותו לפעול בשמכם בעתיד).
אני יודע שכולנו רוצים להדחיק רגעים קשים אפשריים בעתיד העלולים לקרות לכל אדם...מדובר ברגע קריטי ומרגע התרחשותו כבר לא תוכלו למנות מיופה כוח שידאג לעניינכם, והדבר יהיה נתון להליך מסורבל ומייגע שבסופו בית המשפט יקבע מי ימונה לאפוטרופוס עליכם. וגרוע מכך לא יהיה לכם שליטה על מיהו אותו אפוטרופוס, מה הוא יעשה ברכושם, או מי ידאג לעניינים האישיים והרפואיים שלכם.
עורך דין מוטי תורג'מן עבר הכשרה מיוחדת על ידי האפוטרופוס הכללי ולשכת עורכי הדין והוסמך על ידם לפעול לעריכת "יפוי כוח מתמשך" עבור "הממנה".
















אז אל תמתינו והתקשרו למשרדו של עו"ד ומגשר מוטי תורג'מן וקבעו פגישה ייעוץ לכיצד ניתן לערוך ייפוי כוח מתמשך בעניינכם.
דרכי תקשורת: 052-9216556 08-6755122 רחוב צה"ל 8, אשקלון
bottom of page